Lunch biegacza w pracy. 4 sprawdzone pomysły

Lunch biegacza w pracy. 4 sprawdzone pomysły

fot. sxc.hu

Lunch biegacza w pracy. 4 sprawdzone pomysły

Jak zjeść pożywny, zdrowy obiad w czasie przerwy na lunch? Można wyskoczyć do knajpy, ale tam ze zdrowym jedzeniem bywa różnie. I jeszcze te ceny…

Zainwestuj więc w plastikowe pudełka i zabieraj na lunch to, co przygotowałeś dzień wcześniej na kolację. A oto kilka pomysłów:

1. Makaronowe szaleństwo

Makaron to świetne rozwiązanie zwłaszcza dla tych, u których w pracy nie ma kuchenki mikrofalowej. Bo większość makaronów świetnie smakuje nawet na zimno.

UWAGA! Nie wszystkie rodzaje makaronu są zjadliwe na zimno. Wybieraj rurki, kokardki, albo świderki. Ze spaghetti będzie problem - kiedy stygnie, skleja się; staje się tym samym… „trudnozjadliwy”.

2. Ryż jak u Japończyków

Jest wręcz stworzony do przygotowania bento , japońskiego posiłku w postaci jednej porcji na wynos. Tradycja mówi, że bento powinno składać się z ryżu, ryby i warzyw . O ile ryba z mikrofalówki może nie być dobrym pomysłem, zwłaszcza, gdy przygotowujemy ją w służbowej kuchni, o tyle ryż z warzywami zawsze jest udaną kompozycją!

3. Gotowane na parze warzywa

Przygotowywane w ten sposób warzywa lepiej smakują, są zdrowe, bo zachowują więcej wartości odżywczych i można je dłużej przechowywać.

4. Kanapki

To ostateczność. Jeżeli jednak nie masz wyboru i musisz na lunch wybrać kanapki, zrób je sam.

Z reguły domowe kanapki przygotowane z dobrych jakościowo produktów będę lepsze od tych „kupnych”. A poza tym są średnio o połowę tańsze od tych, które kupujesz w kawiarni, w sklepie, albo u „Pana Kanapki”.

Komentarze