Biegam! A kiedy zacznę chudnąć…?

Biegam! A kiedy zacznę chudnąć…?

fot. sxc.hu

Każdy wysiłek fizyczny może sprawić, że Twoja waga zacznie spadać. Najważniejsze, żebyś ćwiczył regularnie i jadł zdrowo. 

Z tym ostatnim zazwyczaj jest największy problem. Oczywiście, zawsze możesz poprosić o radę dietetyka. Albo mnie :) Oto kilka dobrych rad! Za darmo ;)

Koniec ze słodyczami

Pożegnaj się z jedzeniem typu fast food, napojami gazowanymi oraz słodyczami. Sorry, trudno będzie nam to wpleść w naszą dietę w jakiejkolwiek formie… Ok, zgadzam się na kostkę czarnej czekolady raz w miesiącu :)

Dużo witamin

Postaw na owoce i warzywa . Mają mnóstwo witamin! A do tego są przepyszne, zwłaszcza, jeżeli będziesz przyrządzać z nich energetyzujące koktajle. Mój ulubiony mix to banan-malina-borówka. 

Regularne posiłki

Dogadaj się ze sobą, kiedy będziesz jeść!  Wybierz stałe pory dnia i określ, o jakich porach będziesz jeść. Pamiętaj, że zawsze może pomóc Ci w tym budzik :)

WAŻNE: Porcje nie muszą być duże.

WAŻNE NR 2: Ostatni posiłek musisz zjeść na 4 godziny przed snem. 

Eksperymentuj!

Szukaj przepisów  na zdrowe jedzenie. Nie bój się! Zdrowe nie znaczy bez smaku! Można jeść pysznie i zdrowo.  Tutaj znajdziecie kilka przepisów na zdrowy posiłek w pracy .

Dodatkowy wysiłek

Oprócz regularnego biegania (3-4 razy w tygodniu),  ćwicz!  Np. brzuch, albo nogi. Pamiętajcie, by się nie nadwyrężyć, czasami 30 minut wystarczy. Jeżeli intensywnie biegałeś, odpuść sobie ćwiczenia i odwrotnie. 

Co? Jak? Ile jeść?  Tu znajdziesz wszystko na ten temat!

Komentarze