6 sposobów na świąteczne kalorie. Cel (s)pal!

6 sposobów na świąteczne kalorie. Cel (s)pal!

Pexels.com

Nad świątecznym stołem pochylaj się, ale aktywnie! Czyli jedz i od razu spalaj. Zastosuj się do tego, a w sylwestra nie będziesz płakać z powodu dodatkowych centymetrów w brzuchu. Poniżej 6 aktywnych sposobów na świąteczne kalorie. 

 

Nie odmawiaj sobie świątecznych dań, ale tylko pod warunkiem, że ulegniesz naszej propozycji. Wtedy na pewno nie przytyjesz albo szybciej zgubisz bożenarodzeniowy bagaż. Wieczorem, co najmniej 2 godziny po świątecznej uczcie poruszaj się w prosty sposób w domu lub wokół niego.

Zobacz naszą sportową propozycję na spalanie śledzi w oleju, kapusty z grochem, pierogów z kapustą i grzybami, ryby po grecku, smażonego fileta z karpia oraz makowca.

100 g śledzi w oleju, ok. 370 kcal = 1 godzina i 45 minut sprzątania
sardines-1489630_1280

Pixabay.com

6 łyżek, 200 g kapusty z grochem, ok. 400 kcal = 1,5 godziny lepienia sporego bałwana
spicy-chili-paste-1549159_1280

Pixabay.com

 

5 pierogów z kapustą i grzybami, 200 g, ok. 245 kcal = 35 minut biegania w średnim tempie
empanadas-592358_1280

Pixabay.com

 

200 g ryby po grecku, ok. 300 kcal = 30 minut biegu na nartach lub 50 minut odśnieżania
pumpkin-1173454_1280

Pixabay.com

 

130 g smażonego filetu z Karpia, ok. 290 kcal = 70 minut ciągania dziecka na sankach lub 35 minut ćwiczeń na skakance
salmon-1485014_1280

Pixabay.com

 

50 g makowca, ok. 160 kcal = 45 minut spaceru
christmas-cakes-1107927_1280

Pixabay.com

Komentarze